søndag den 27. december 2009

Good Days

Photobucket

Et lille resumé af de sidste par dage
juleaften var skide hyggelig med masser god mad, og gode gaver. i julegave fik jeg 4 gavekort til H&M på ca. lidt over 1000 i alt, jeg fik en dyne, en skjorte og et tube scarf og ellers fik jeg bare rigeligt med penge!
1. juledag var en slappe-dag hvor bare så film og lavede ingenting!
Dagen i går stod på julefrokost med min onkel, tante og mine fætre, hvor der blev spist godt og grundigt igennem. Senere tog jeg til Humlebæk med drengene, og jeg skal lige love for at der blev drukket igennem. På vejen hjem stødte jeg på Malou, Maria og Elizabeth. Skide hyggeligt!
I dag stod jeg op kl. 13 og har faktisk ikke lavet andet end at sidde med min nye dyne, en cola og min computer og hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar