søndag den 14. februar 2010

Acne male wedges

Photobucket

jeg blev faktisk til inspireret til at lave dette indlæg, på baggrund af mit Streetstyle indlæg fra i tirsdags, hvor jeg viste en fyr med et par af de omtalte Rick Owen's wedges, til mænd. jeg synes det ser super fedt ud, men hvis jeg nogen sinde skal gå med wedges, skal de ikke være så høje og feminine som dem fra Rick Owen's. jeg gik derfor i gang med at google lidt, for at finde nogle som var lidt mere maskuline. Jeg fandt ud af at Acne faktisk har lavet nogle wedges til mæd i deres f/w 09 kollektion. Jeg synes ikke alle skoene fra kollektionen er lige sprøde, men jeg ku' virkelig godt den sorte!

hvad synes i?

5 kommentarer:

  1. Det er jo ikke wedges... Jeg synes ikke er høje overhovedet. De hvide er klart fedest, ellers kunne jeg godt finde på at købe Rick Owens wedgesne eller Rad Hourani.

    Har du set dem?

    xx,
    kristian

    SvarSlet
  2. nej, det ligner ikke wedges så meget, men de har nogle få træk som den kantede snude, og sålen.¨
    men nej dem har jeg ikke set.. kan du sende mig et link?

    SvarSlet
  3. Det giver jeg dig ret i. Men, creepers er det så også wedges? Det kommer jo an på så meget, he he.

    Men jo, selvfølelig. Rad houranis støvler så flotte. Gid jeg havde en masse penge..

    Men du kan se dem her: http://stylefrizz.com/img/rad-hourani-interview.jpg og her på bryanboy http://i307.photobucket.com/albums/nn288/fashionblogger/2009/091007074025517284594619-1.jpg

    God mandag aften!

    SvarSlet
  4. ej det synes jeg ikke man kan sige, jeg synes at acnes støvler's sål minder meget mere om wedges end creepers gør. men det kan jo diskuteres :-)

    men de Rad Hourani støvler er sgu flotte, men jeg tror aldrig jeg ville gå i dem.
    tak for linket :-D

    SvarSlet
  5. De sorte fra Acne er nu meget fine.
    Jeg har selv dem fra Rad Hourani, og jeg er rigtig glad for dem. (-:

    SvarSlet