fredag den 2. april 2010

H&M sandaler

Photobucket
Jeg ved ikke helt om jeg skal bestille disse sandaler fra H&M. hmm.. jeg synes de er ret lækre og åbne og så koster de ikke mere end 199 kr.

MEEN...
Photobucket
..- Disse meget Givinchy inspirerede sandaler kunne jeg virkelig også godt tænke mig! jeg tror ikke de er kommet til Danmark.
- Og på den anden side tror jeg heller ikke de kommer til at koste under 199 kr.

Hvad synes i jeg skal gøre? - Vente på at den nederste kommer til DK, eller bestille de øverste med det samme?

3 kommentarer:

  1. De første minder rigtig meget om de Acne-sandaler jeg rigtig godt kunne tænkte mig, overvejer også meget kraftigt at købe dem!

    SvarSlet
  2. Jeg synes faktisk, at de er lige fede. Jeg er enig i, at de ligner lidt dem fra Acne.

    SvarSlet
  3. Har netop bestilt de øverste sandaler fra net-shoppen og venter nu spændt på, hvornår de kommer;)!

    SvarSlet